Glcnblt merhaba ben size bir şey sormak istiyorum oğlum 16 aylık 1 Aydır 0 ekran gidiyoruz. Kelime olmaması ve işaret etmemesi ve komut aşmaması vardı. Nesneleri hiç bilmezdi . 1 doktorlara gittik otizim değil dendi zaten biliyordum. Adına bakar göz teması var çok tv izledi . 1 ayda evdeki bir çok nesneyi öğrendi top, araba, havuç, lamba , tencere , kaşık gibi daha da bir sürü nesneyi. Kapıyı aç kapat, ışığı aç zile bas, topunu getir ( taa diğer odalardan bulup geliyor), annene yedir , ayaklarını getir yiyelim diyorum uzatıyor bana , ayakkabı giy diyorum raftan alıyor oturuyor giymeye çalışıyor gibi daha bir çok komut olayı ı aştık. Yalnız bugün şunu farkettim bebeğime kapıyı kapat dedim şaşırdı mutfaktaydık bir baktım oturma odasına yöneldi oradaki kapıyı göstermiştim aç kapa diye şaşırdım mutfaktaki kapıyı bilemedi sanki. Kapıyı aç diyorum dış kapıya gidiyor 10-15 gündür her gün dışarı çıkarken dış kapyı açtırıyordum . Şaşırdım bu duruma bilginiz var mı acaba 🌸