Violet34 ameliyat öncesi yanlış hatırlamıyorsam 8 saat ameliyat sonrası da 2 saat aç kalmasi gerekmişti. Zaten ameliyatı sabah saatlerine koymuştu doktorumuz. Gece yedirmedim bir şekilde oyalayıp. Ameliyattan sonra da odada sürekli gezdirdim hem açıkmıştı hemde anestezinin verdiği sersemlikle sürekli ağladı ama ameliyattan sonra çok şükür bir daha tekrarlamadi. Ameliyat yaptırdığımız gün aynı problemi yaşayan 3 yaşında bir çocuk vardı. Hem geç anlaşılmış hemde imkansızlıktan erken müdahale ettirilememis. Ameliyat için uygun yaşı geçtiği için çocuğun göz yaşı kanalına tüp takılma işlemi yapılacaktı. Benim kızımın odadan çıkması 20 25 dk kadar sürdü. Hemen ardından o çocuğu aldılar ve biz çıkarken hala ameliyattaydi. Yani daha zor ve uzun süren bir işlem. Demek istediğim masaj ise yaramazsa sondalama işlemini geciktirmemek gerekiyor. İnşallah masaj ise yarar ama yaramazsa ameliyattan da korkmayın.