Benim büyük kızımda vardı. İlk başlarda malesef küçük yerde yaşadığımız için doktorlar anlayamadı. Surekli damla verip gönderdiler. Ben internetten araştırınca tekrar götürdük. 6 aydan itibaren masaja başladık fakat malesef masaj ile açılmadı. 14 aylıkken ameliyat oldu. Çok küçük bir işlem. Umarım yaptırmanız gerekmez ama gerekirse inanın korkmayın ameliyattan bir gun sonra kızımın yüzüne bakınca okadar mutlu oldum ki. Çünkü cocuk büyüdükçe göz yaşı akma problemi artıyor, capaklanma artıyor malesef ve son zamanda sürekli enfeksiyon oluyordu. İlaçlarda ise yaramıyordu ameliyattan bir gun sonra hiç bir şey kalmadı gözünde çok şükür. Şimdi 45 günlük kızım var ve malesef yine gözünde aynı problemi yaşıyoruz. İnşallah ameliyata gerek kalmadan atlatırız bu süreci.