Momyofthesun geçen pazar günü benimde başıma geldi ve ben öyle bi ağrı, acı çekmedim öyle söyleyeyim yani canım kıymetli değildir ama beni mahvetti. Duanın gücüne inanır mısınız bilmiyorum ben göğsümü okuttum ve taradığım saç tarağı ile aşağıya doğru süt aksın gitsin der gibi taradı okuttuğum bilir kişi. 3 gün üst üste gittim tamamen geçmişti çok şükür. Hatta 1.günden sonra hafifledi 2.gün çok az vardı böyle durumda 3 gün üst üste okutmada fayda var dediler bende duanın gücüne inandığım için böyle bir şey yaptırdım şu an hiçbir sıkıntı yok.