Momyofthesun evet kesinlikle doğru bir karar benim çok geç oldu.. ilk mastit olduğum zaman kimse destek olmadı bana tek başıma geçirmeye çalıştım eşimle aramız bozuktu biraz oda pek umursamadı açıkçası daha sonra artık emziremedim çok canım yanıyordu ağlıyordum resmen sürekli sagmaya çalıştım ama makine yetersi geldi sanırım genel cerrahiye gittim antibiyotik başladık ( bu süreçte en az üç doktora gitmişimdie ) yedi kutu antibiyotik kullandım arka arkaya fayda etmedi çok korktum cerrahi müdahale edilmesinden ama doktorum çok iyiydi sag olsun artık başka çare kalmadı iltihap göğsüne yayıldı göğsüne zarar veriyor göğsünü kaybedecek duruma gelebilirsin dedi ve gerçektente göğüs dokularima zarar vermiş çok şükür şimdi iyiyim iyikide olmusum hiç beklemeden çaresine baktırın derim erken tedavi iyi olacaktır