nilsuitik ssby doktor ilaç başlayacak hemangiol olanından bizim dudakta da var o yüzden daha da büyüyebilir dedi kanayabilirmiş yüzeysel olduğu için tedaviye daha iyi yanıt verir dedi. Yan etkisi var mı diye sordum kan şekeri mi düşmemesi gerekiyormuş 2 saatte bir mama yada emzir dedi inşallah daha iyi olacak
Mmdr ppzeynep o izin kaybolması için mi oluyor lazer tedavisi benimde bebeğimde var ilaç tedavisi oldu ama hala izi var doktor izi kalır geçmez dedi
myraMom ssby ben de götürdüm ama cildiyeye başından savdı önemli değil dedi siz hangi bölüme götürdünüz acaba
Rabiaglrr Merhabalar, benimde bebeğimin göz kapağında hemanjiom var ilk 3 ay büyüdü sonra onkoloji dr götürdüm timosol damla başladık şuan maşallah hem boyutu küçüldü hem rengi soldu iyice.
mistikco Rabiaglrr merhaba timosol damlayı nasıl kullandınız? Bizim leke kolunda bozuk para büyüklüğünde, bir damla az oluyor elimle yayıyorum öyle de bir faydası olur mu ki? Sıcaklarda şişiyor gibi, tedirgin oldum…