ppzeynep Hemanjiomla ilgili açılan başlıkları görünce ben de sormak istedim. Çocuğunda veya kendisinde bebekken geçmeyen hemanjiomu olup lazer tedavisi yaptıran veya yaptırmayı düşünen var mı? Varsa sormak istediğim başka şeyler de olacak.🙏🏻
Mmdr ppzeynep o izin kaybolması için mi oluyor lazer tedavisi benimde bebeğimde var ilaç tedavisi oldu ama hala izi var doktor izi kalır geçmez dedi
ppzeynep ssby Kaç aylık? Ben kendim için soruyorum. Tedaviye başlayacağım ama 10 yıl önce olumsuz bir tecrübem olmuştu. Tedavi gören varsa bilgi almak istiyorum.
ssby nilsuitik Hayır doktora götürdük oda şurup başlayalım dedi bende biraz tedirginim düşünelim dedim daha karar veremediksuan bişey kullanmiyoruz
myraMom ssby ben de götürdüm ama cildiyeye başından savdı önemli değil dedi siz hangi bölüme götürdünüz acaba
nilsuitik ssby biz yarın İstanbul daki liv hospitala götüreceğiz oradaki çocuk Hematoloji bölümüne Çanakkale’de yaşıyorum burada o bölüm yok maalesef zaten ilk doktor lar anlamadı lar isilik demişlerdi ilk bogazı için
nilsuitik ssby bu ay da İstanbul’da kanuni sultam Süleyman araştırma hastanesine götürmüştük doktor yüzeysel deyip ilaç başlamadı daha büyük olanlara başlıyoruz dedi 7 ay içinde gerileme gösterir dedi