SweetMom__ princees sence doktora gotureyimi ya kötü bişeyde diğer taraflarındaki bembeyaz bunu zor çektim
princees SweetMom__ kimi burda yazmıştı işte enfeksiyon kaynaklı olabilir diye benimde aklıma çok takıldı sonda cebrendikler çoğu bizim bebeklerde de var dedi ama doktora gittiğimde bir gün soracağım
noktacik SweetMom__ valla bu diş mi değil mi bilemem ama salya ve elini ağızdan çıkarmaması bu ayda her bebekte var. Benmki de hayrat çeşmesi gibi mübarek. Ellerini yeni keşfettikleri ve oral döneme girdikleri için böyleler dişten değil.