SweetMom__ Oğlum 3 ay 11 günlük ve bu üst taraflarında diğer yanında 2 tane daha var yani toplam 3 tane böyle birşey gördüm ne bu sizce diş için erken değil mi ? 
princees SweetMom__ benim kızımın da böyleydi hatta daha beyazdı başlık açmıştım bende bazılarında oluyormuş kızım hala öyle duruyor
noktacik SweetMom__ valla bu diş mi değil mi bilemem ama salya ve elini ağızdan çıkarmaması bu ayda her bebekte var. Benmki de hayrat çeşmesi gibi mübarek. Ellerini yeni keşfettikleri ve oral döneme girdikleri için böyleler dişten değil.
songulcandas Yapısal olarak zaten öyle oluyor diş çıkması için olan şişlik daha başka bi şişlik yine de içiniz rahat etmiyorsa bi doktora gidin ben götürmedim doktora açıkçası yakınlarım zaten öyle olması gerektiğini söyledi
SweetMom__ princees sence doktora gotureyimi ya kötü bişeyde diğer taraflarındaki bembeyaz bunu zor çektim