Mrvkrt- gzmdasss evet o dönem öyle oluyor benim kızım da beş buçuk altıda son uykuya yatıp akşam on on bir gibi uyuyordu bi kaç ay öyle devam ettik sonra değişti
EgemenAtam Omermuazannesi42 Benim oglum da ayni.. 10.ayda uyku gerilemesi var gecmesini bekliyorum dort gozle🥺Normalde de emmek icin uyanirdi ama 1 haftadir felan nerdeyse 30 dakikada uyaniyor geceleri cok uykusuzum vall ya
Omermuazannesi42 EgemenAtam aynen vallaha bende öyleyim 2 de Uyandi saat 4 yeni uyuyor sürekli kendini uyandırıyor
EgemenAtam Omermuazannesi42 Benim ki uyanik kalmiyor memede hemen geri uyuyor ama yine de yorucu belim tutulmus oluyor sabahlari ya 30 kere emzir yatir
Busra986532 Deryaumay gece emmesini kestim çok rahatladım gece hiç olmzsa bir iki uyanıyor sallıyorum hafif dalıyor tekrar.