Senaypoyraz çok üzüldüm bebeğiniz için,devam etmemek hayrınıza olmuş bence. Katılana kadar ağlamasına izin vermek vicdansızca bence,annem de sakinleştirmeyecekse lanet olsun bu dünyaya der bebek 👶 biz onları her koşulda öpüp koklamak için varız lakin uykusuzluk da zor tabii,kabul😊