Dmtt06 her bebek kendine özgü ve sizin bu zamana kadar uyutma şekliniz de farklı. O yüzden ona göre bir eğitim alıyorsunuz.
Önce uzmanla konuşuyor ve 1 gününüzü yazılı olarak iletip form dolduruyorsunuz. Snr size ne yapılması gerektiğini anlatıyor. Ve her zaman telefonun ucunda. Her sabah dün akşam ne oldu ne zaman uyudu onu rapor ediyorsunuz.
Ona göre uzman sıkıntı ne ise ve çözümü ne ise onu söylüyor.
14 günde de öğrenmiş oluyor bebeğiniz.
Eğitim bittikten snr size ses kayıtları gönderiyor. Hastalıkta, dışarıda ne yapacaksınız nasıl uyutacaksınız gibi 😊