mervebb Ay evet ya bizimki de bir gün ana kucağında uyuyor ertesi gün asla ana kucağında uyumuyor bir gün kucakta uyumak istiyor illa ertesi gün yatakta uyuyor bir günümüz bir günümüz tutmuyor çok şükür ana kucağında bağlanmadan yatıyoruz kontrollü bağlanırsa çığlık çığlığa 😂😂 Yakın zamanda dediğiniz gibi ana kucağı da olmayacak umarım bir an evvel yatağa alışırlar