2 gün önce 3 ay 3 günlüktük aşımız ve muayenemiz vardı drumuz dedi ki aa bu ay kötü geçebilir büyüme atağı yoğun geçer vs bende dedim hocam çok şükür çok iyiyiz o gün ağlama krizleri aşıdandır dedik baya zor geçti sonra ertesi sabah hiçbir şey yok gülücükler akşamüstü ağlama krizleri başladı dedim acaba hala aşının etkileri mi bugün gündüz iyi akşamüstü yine başladı uyuduk uyandık aman Allahım sürekli ağlıyor hiçbir şeyden memnun değil çok mutsuz bezini değiştiriyorum çığlık atıyor üstünü değiştiriyorum çığlık atıyor sadece kucağımda uyumak istiyor evde tekim sürekli bazen su bile içmeme izin vermiyor bunu yaşayan ve tavsiyesi olan var mı ? Kendimi tamamen ona adıyorum dışarı çıkıyoruz masajlar kitap okumalar banyo ritüeller hiçbirşey onu oyalamıyor anakucağını sever yatırınca ağlıyor ve ben çok yoruldum 🤦♀️