gunes0312 [silindi] yan etkileri olsun 2 3 gün yaşayacağınız şey için sonra Allah korusun ah vah demekte var bunun için korkmayın biz bexsero ilk dozu olduk ateş vs yaşamadık
gunes0312 [silindi] bizim doktorumuz 3.ayda başlattı. Şu şekilde bizim aşı takvimimiz Bexsero: 3-5-13. Ay Nimemrix: 4-6-14. Ay
[silindi] deryaelisa evet kesinlikle rota yaptırın 3 aylıkken yaptırdık ağıza uygulanıyor basit çok şükür sorun yaşamadık
ebruegehan Yaptırın bence biz başladık 5. Ayda sadece bexero ile 8. Ayda nimenrix ile bexero yaptıracağız şimdi bide 13 de olcak sanırım . Planımız o şekilde
Cnrars [silindi] bizim doktorumuz biraz ağır bir aşı 7. Ayından sonra yaptırın dedi de bize .. her doktor farklı bakıyo olaya demek ki
cemreninannesi_ [silindi] En doğru bilgiyi size tabi ki doktorunuz verecektir zaten fakat tüm aşılarını özel, devlet yaptırın. Olası hastalığa yakalanma durumunda sonuçları çok ağır olabilir.
Ssude [silindi] olsun sancılı geçsin. Allah korusun aşısız yakalanırsa yavrularımız ne olacak. Allah korusun tüm yavrularımızı. Ama elimizde aşı fırsatı varken yaptırmak lazım.