Usnac1995 Adaalinamm canım internette 750 tl düşmüştü geçen, bakabilirsin hepsi burada ya da trendyola
findikburunlusahra SweetMom__ Arkadaşlar ön yargılı olmayın geçenlerde Çanakkale olan deprem istanbulda çok salladı orsa merkezde tanıdıklar var dolar yok hissetmedim ama biz istanbulda sallandık.
Usnac1995 Adaalinamm 735 di en son, hatta bir kaç ay önce 550 leri bile gördü 😂 olsun çokta fark yok bende 650 gibi birşeye aldım
Adaalinamm Usnac1995 ben geç kalmışım almak için 🥹 evet çok fark yokmuş sanırım fenomenler tanıtımını yaptıktan sonra arttırdılar fiyatı 300 lerdeymiş normalde
Luisluis Nexus nebulizatörden bahsediyorsanız eğer ben aldım, kızım şimdi hastalandı daha beş kere bile kullanamadan bozuldu kızlar bilginiz olsun bir ay olmuştu aldığım