SweetMom__ Bizler büyük depremi yaşadığımız için sanırım bu rakamlar bize küçük geliyor. Hanım Efendi’nin bu sebepli böyle yazdığını düşünüyorum. Tabi derinlikte önemli ,büyük küçük fark etmiyor ikisi de insanı korkutuyor gerçi. Çokta uzatmaya değecek bir konu değil 🤷