dertliuser Prenses21 yapmıştım ama negatif ilk gebeligimde de test yaptım çıkmadı kanda çıkmıştı baya bi sonra testte çıktı
alphafsa dertliuser hamile siniz ama düşük çikmiş doktorlar yorum yapabilir bu konuda neden düşük çikti giy lan ilgili
alphafsa alphafsa internetten baktim 5.0 altı hamile değil diyor benimde aklımda sıfırdan yüksek olunca hamile diye kalmiş eğer hamilelik istiyorsanız inşAllah yükselir