Kızlar selam ben normalde de düzenli adet olan biri değilim ama bir ay olmasam diğer ay mutlaka olurum şimdi sorum şu en son ocak ayında oldum yani 31 Aralık’ta başladı 6 ocakta bitti ve daha da olmadım normalde Mart’ta olmam gerekiyordu ama olmadı kan verdim 2.60 çıktı bi belirti de yok sadece sol kasıkta hafif sancı oluyor ara ara ilk gebeligimde baya bi kasik ağrısı çekmiştim değer yükselebilir mi yoksa hiç umitlenmeyeyim mi