Ardenaden Giriş katta oturuyorum. Bebeğim uyurken bile kapıya çöpü bırakamıyorum. Benim aklım mantığım almıyor böyle şeyleri. Ama inanıyorum ki o kadın asla normal değildir. Keşke önceden fark edilseydi ve bebek ondan alınsaydı. Melek oldu yavrucak. Bir kaç sene önce Türkiye’de de buna benzer bir olay olmuştu. Kadın 2 aylık bebeğini beşikte bırakıp memleketine gitmişti. Travma yarattı bende o haber günlerce atlatamadım. Durup durup ağlıyordum. Rabbim hakedene bakabilecek olana evlat versin.