Ardenaden aksam okudum bu haberi aklıma geldikçe derin bi üzüntü doluyor içim sızlıyor 16 aylık bi bebek ne günahı vardı yavrunun. Madem tatile gidecekti geberesice cocugunu da götürseydi. O kadın için ne desem az gelir nasıl anne bu hiç mi evladına karşi sevgi beslememiş bizler evde kuşları bırakıp gitmiyoruz gidersek bir yakınımıza emanet ediyoruz ki söz konusu bir insan. Bazen cocugumu uyutuyorum alt komsumdan bişey istemem gerekiyor(haftasonları için söylüyorum haftaiçi çalışıyorum) o kadar hızlı inip çıkıyorum ki belki uyanmıstır aglamıstır beni arar diye. 16 aylık bir bebek kendine bakabilir mi yaa aklım mantıgım almıyor hiç mi vicdanı sızlamadı hiç mi aklına gelmedi ettigim hakaretler beddualar bile o kadar yetersiz geliyor ki.. Çok çok üzüldüm küçücük bebege cennet kuşu oldu😞