Aslicamm masall00_ siz kaldırabilirsiniz de inşallah anne sevgisine ilgisine şefkatine ihtiyacı olacak 1.5 yaşında bile değilken abi/abla olmak zorunda kalacak bebeğiniz de kaldirabilir
tatlibiranneo masall00_ benim arkadaşın da çocuğu olmadı 6 yıl tüp bebek bile zor tutuyordu neyse tuttu ikizi oldu bir kız bir oğlan zaten olmuyor diye onlardan sonra korunmamis şimdi yine ikizlere hamile 8 aylik doğuracak kendiliğinden kalmış
bebeimhosgeldin tatlibiranneo ayy bi nevi dördüz annesi olacakndaha diğerleri bebek zatenn Allah yardımcısı olsun 😅
masall00_ tatlibiranneo ya işte Şuan hamileyim hayırlısıyla kucağıma aldıktan sonra önlemimi alacağım
tatlibiranneo bebeimhosgeldin aynen öyle yani zaten olmuyor dememek gerek ya sen önlemini al gerisini Allaha bırak sonrasında zorlanan anne oluyor yıpraniyor