Aslicamm masall00_ istemediğiniz halde korunmayip çocuk sahibi olmaya Allah’ın takdiri denir mi bilemedim
masall00_ Aslicamm ilk çocuğum 2 yıl olmadı tedavi gördüm baya eşime de doktorlar zaten ikinci çocuğun zor olacağını söyledi bundan olabilir mi
Aybirkorunbe masall00_ mümkünse yani istemiyorsanız korunmalisiniz korunmayın korunmayın Allah’ın takdiri diyorsunuz
Nickibosver masall00_ benim de ilk çocuğum 3. Yılda oldu ve ben buna dayanarak korunmadım hamileyim🙃😊🙃😊🙃😊
Senaxxx masall00_ amanııın Allah yardımcınız olsun demek ki siz bunu kaldırabilecekmişsiniz ki nasip oldu. O zaman hayırlı uğurlu olsun 😇
tatlibiranneo masall00_ benim arkadaşın da çocuğu olmadı 6 yıl tüp bebek bile zor tutuyordu neyse tuttu ikizi oldu bir kız bir oğlan zaten olmuyor diye onlardan sonra korunmamis şimdi yine ikizlere hamile 8 aylik doğuracak kendiliğinden kalmış
masall00_ Senaxxx tek olsaydım kaldıramazdım da kaynanam görümcem gille yaşıyorum yardım ediyorlar yoksa boku yemiştim teşekkürler bu arada
Aslicamm masall00_ siz kaldırabilirsiniz de inşallah anne sevgisine ilgisine şefkatine ihtiyacı olacak 1.5 yaşında bile değilken abi/abla olmak zorunda kalacak bebeğiniz de kaldirabilir