gde3845 @“umudumsun35”#p30328037ne bekliyor bu doktorlar bu ayda bebek için 10 kilo felan mı🙄yani bu zayıf çocuk algısını yapan da çoğu doktordur …Bizlerde artık normal kiloda olan bir bebek için az olarak görüyoruz onlar sayesinde
gunes0312 umudumsun35 kaç kilo doğdu bebeğiniz bizimde 3.ay kontrolümüzde 6500 çıktı kilosu doktor gelişimi güzel dedi bence gayet güzel
aycanilgun gunes0312 aynıyız benim kızında 6.500cikti 250gr bezine ve kıyafetlerine saydılar 6.250 olarak sisteme girdiler. Ve gayette ideal kiloda dedi doktor
ozgec umudumsun35 neresi az aksinee fazla bile gunde 35-40 ya yakın gram almış oluyo cocuga mana verme canım bence anne sütü en iyisi doktor bılır tabi ama anlamadım neden öyle demiş
umudumsun35 ozgec bencede en iyisi ayrıca ben sütümüde biliyorum yani anlıyorum bebeğimin doyduğunu da ama işte
gunes0312 umudumsun35 bence çok normal başka bir doktora daha danışın bence sütünüz yeterliyse boşa mamaya başlamayın
aycanilgun umudumsun35 yok artık daha neler benim kızımda 3 ay 17 günlük, ve 2900 doğmuştu, şuanda kilosu 6.750 ve doktor gayet iyi dedi hiçte az değil valla gayette ideal kiloda. Boyu kaç cm peki Minişin?
gunes0312 aycanilgun bizimde öyle yani persentil tablosuna göre gelişimi varsa doktor yazık boşa mamaya başlatıyor ama belki önceki aya göre kilo alımı azdır ondan mı dedi acaba
erkapdan umudumsun35 çok güzel başarmışsınız maşallah 🧿🧿♥️ benim kızımınki meme reddi değil o zaman benimki çekip çekip bırakıyor memeyi emiyor ama kendi istediği gibi emmeye uğraşıyor