umudumsun35 Benim oğlum 3 ay 22 günlük oldu. 3.ayında 6300 dü, doğum kilosu 3200. Ebe ve doktor ideal dediler ama annem, kv, teyzelerim, eşimin kardeşi bile vs herkes mama ver, mama ver. Başımın etini yedi eşimi de ikna etmişler. Hadi dedim bu kadar baskıya ama bebem biberon tutmadı da rahatladım.