dkf oldum ama yüz üstü yatmaktan değil uzun süre emzirmemekten oldum hemde 12. Ayda falan bir gece bebeğim hiç uyanmadı ilk defa sabah bi uyandım felaketim acile gitmiştim yani memeyi boşaltmakla alakalı o yüz üstü zaten ilk zmanlar çok doluysa göğsünüz yatamazsınız ama yatarken acınız o dolu göğsün verdiği rahatsızlık yoksa yatabilirsiniz