dkf bence hiç bir sıkıntı olmaz hepsi batıl inanclar. Benim oğlum ilk dogduktan sonra sürekli emmek isteyen bebekti asla ayrılmazdı gögsümden sonraki zamanlardada uzun uzun emerdi ve mecburen tek basına yetişmeye calişirken o an bos oturmak yerine bi şeyler yedimde ictimde süt cayları,su gibi banyodan hemen sonrada bornozu ile emziriyordum cünkü hemen emmek istiyordu sonrada uyutuyordum giydirip. Yüz üstü yatma konusundada sezeryan sonrası bir süre yatamadım sonralarda yatmaya basladıgımda ama gögüslerim sisiyo acıyordu ve bu dogru olabilir mastit oldum 2-3 defa yüz üstü yatmada etkiliyordu bence sagımlarla bitirdim bu durumu.