KLORAK aaa biz hiç bu semilde denemedik ama yürüme arkadaşını çok seviyor sürekli onunla bazen duvara çarpıyor yere inip döndürüyor sonra tekrar yoluna devam ediyor izlerken gulmeden edemiyorum😂 hadi inşallah kazasız belasız sağlıkla yürüsün bebisiniz