KLORAK Kızlar 11 ay 6 günlük, ilk adımlarını 9 buçuk aylikken atmıştı (desteksiz 1-2 adım) 10. adında tek başına sıralama yapıp yürüme arkadaşı ile yürüyordu ve artikkkkkk ÖZGÜR BİR KIZ 😍💋🎈
cimcime1018 KLORAK Maşallah 🌸 Attığı adımlar hep iyiliklere güzelliklere hayırlı yollara gitsin inşallah. Benim oğlusum da yürüse bı an önce 10 aylık olduk 🥲
Zuzumam KLORAK 8 aylık destekli yürüdü. 9 aylık 3 adım destrksiz 3 adım destekli derken oda oda geziyordu. 10. Ayda tam anlamıyla yürüyordu. Yalnız ben şeyi anlamadım çocuğum yürüdü diyenler neyi baz alıyor. Yani benim bebiş mesela kaç aylıkken yürüdü demem lazım? 10 diyorum ama bir arkadaşım 13 aylık çocuğu tutanarak gidiyor yürüyor diyor hangisi doğru
KLORAK cimcime1018 amin cümlemizin evladı inşallah 🧿 birden yürüdü zaten, düne kadar elimizi bıraktığı gibi totosunu yere koyuyordu ve bir daha asla kalkmiyordu ayağa birakicaz diye 🤣
KLORAK cimcime1018 hevesi kırılmayan piti piti yürüsün inşallah 🫠🥞 bugün 2 saat havuzda yüzde ben o yüzden olabilir diye düşünüyorum 🤣 havuz da hakimiyet kendisinde olduğu içindir belki
mstfakbratalha Zuzumam her bebek farklı olur ki yürüme ayı olarak olsun gelişimi olsun.ben kendi ailemden örnek vereym 14 aylıkken oğlum yürüdü.ablamin kızı 18 aylıkken yürüdü.
Aslan2103 KLORAK massallaah benkmkide 1 yasina giriyo yavas yavas adimlar atiyo cok hevesli darisi basimixa 😊
theblackvirgo KLORAK merhaba çok sevindim benim kızımda 8 ay emekleme 9. Ayda tutunup kendi kalkıp sıraladı şuan 10.5 aylık yürüme arkadaşını kendi sürüyor çeviriyor heryere gidiyor ama tam anlamıyla adım yok yani aslına bakarsanız denemedik denesek mı acaba eekenni bilmiyorum biz eşimle sürekli yuruturuz kollarından usulca tutarak belkide ondan heveslendi heryere tutunup kalkiyor gidiyor sadece işte tek başına kalkıp gitme yok. Acaba 11 ayda gerceklesirmi
KLORAK theblackvirgo deneyin tabi ki biz de denedik hep babasıyla karşılıklı oturduk en sevdiği oyuncağı aldık ya da kumanda (çok seviyor ahah) bi babası bi ben tuttuk adım arttırdık (ara sıra oyuncağı almasına izin verdik ki çabasının boş olduğunu görmesin diye)