Pera48 evet bende öyle bebeğim çok gazlıydı doktor ilaç vermişti gaz damlaları onlar daha beter ediyordu çocuğumu . emziriyorsanız sütünüzden geçer zaten içtikleri bende sünnet ettirdim o zaman vermiştim calpol. Post sahibine yorum yazmamıştım hiç ama calpol vermesi de doğru değil gerekmedikçe. Kadının biri de bir ara calpol versem çocuğum uyur mu diye soruyordu sık kullanılıyor malesef