NewMomm1 allah aşkına 2 aylık bebeğe calpol veriyormuş bu daha mı mantıklı 😂 bi de verdiğiniz cevaba gülüyor kendini akıllı sanıyor. Ben sizi anlıyorum ama her doktorun dediği doğru değilse osman bey de yanılıyor olabilir o zaman. Ben faydasını gördüğüm bir şeyi paylaştım ki kendisi de kimyon içebilir gaz problemine iyi geldiği kanıtlanmış bir şey. Doktorum gaz damlası önermiyoruz bnu verebilirsiniz dediği için önerdim zaten kafamdan da uydurmadım. Öyle bir üslupla konuşuyorsunuz ki karşınızdakini cahil sanıyor gibi. Ben bu durumdan rahatsızım.