Faymer Pinarmeva77 toz gavıscon dimi bebeler için bende alacaktım ama kaç tane Eczaneye sordum yok diyorlar üretilmiyor dediler ilk oğlumda bende kullanmıştım 4 yıl önce ama şimdi bulamıyorum ya keşke olsaydı çok iyi geliyor
cagatay23 Pinarmeva77 bebeğim 5 aylık halen her emmeden sonra kusuyo doğduğundan beri böyle. Ya reflü yada besin alerjisi diyorlar