Ebrudun mom0989 mom0989 evet ya benimkisi akşam ustu çok uyuyor gece bekliyorum sabaha kadar sabahtan akşam üstüne kadarda hiç uyumuyor valla gündüzleri hiçbir işi doğru düzgün yapamaz oldum resmen kucak kuşa öyle bakacak oturmak kucamda
Deletedmom133 Ebrudun az ama abartı bir azlığı yok ek gıdaya geçtik alır dedi doktor benim sütüm çok şükür var ama yağlı değil yaramıyor 550 750 600 her ay bu şekilde aldı son 2 aydında 300 350 gram aldı ama doktor mama kullandırmadi bende çok takmıyorum kiloyu bebek daha sağlığı yerinde bi sıkı timiz yok zayıf olsun büyüdüğü zaman alır 😊
-Rukis06- Ebrudun 31 ekim doğduk 2560 kilo ile şimdi iki aylık ayın 19 unda 5130 kilo bakalım yarın aşı yaptırınca kaç çıkacak 🥰
Elif33 3 aylıkken 8200 62 cm boy . Suan 4 ay 3 günlük olduk atın 2 sinde kontrolümüz var biraz kiloluyuz🙈🙈
Seda112 Hafsa1402 evet idrar tahlili yapıldı enfeksiyon olabilir diye ama temiz çıktı şimdi napcam bilmiyorum mama yi zar zor yediriyorum
Sevgimelegim 3 ay 27 gunluk 7840 gr 61 cm civari. Ilk zamanlar guzel kilo aliyordu simdi azaldi gibi 😌 Herkes iyi diyor ama ben tombis bebek isteyince kiziyorlar 🙈 ilk oglum 3 aylikken 6100 kg idi ondan az tombise merakliyim