Ebrudun biz de 4 ay 9 günlüğüz canım 4. Aya girdiğimizden beri uykusu çok var uykuya geçişlerde ağlıyor. İştahlı bir bebekti emiyordu meme reddi yaşadığımız için sağıyorum 2 kere de mama veriyordum ama yok zorla yediriyorum resmen. Kaşıkla veriyorum biberonu ağzına koymuyor mememi gece uyurken emiyor. Bu arada tam 4. Ayımıza girdiğimiz gün 64 cm 6.150 grdı. Az almış bu ay