admin77 Öncelikle cok geçmiş olsun, benim bebeğimde süt alerjisi var. Kan tahlili ve deri üstünden tahlil yapıldı. İkisinde de süt pozitif. O yüzden ben aylardır hiçbir süt ürününü tüketmiyorum. Diyet yapmaya başladıktan 3 hafta sonra belirtileri hafifledi, rahatladı. Egzama da var bizde o geçmiyor. Kilo kaybı da olmuştu mama başladık o süreçte. İlk Alfamino başlamıştık, o çok kötü kokuyordu, içememişti. Aptamil ona göre daha iyi kokuyor.
Mamayı tatlandırmak için mama suyunu vanilya çubuğu ile kaynatabilirsiniz veya pekmez damlatabilirsiniz. Doktorumuzun önerisi.