Kızlar merhaba bebegim şu an 5,5 aylık doğduğundan beri çok gazli.2 aylıktan itibaren kakasina 2 güne bir zorla çok ikinarak yapar kabiz değil normal yumuşak kaka ama çok zorlanır. Anne sutu ve mamayi biberonla içer çünkü emmiyor.Icerken direk bagirsaklar guruldamaya başlar.Bugun dr kontrolü vardı dr laktoz intoleransi olabilir dedi.Aptamil pregomin syneo mama kullanın dedi ve bana sut ürünleri tüketme dedi.Herhangi bir tahlil yapmadi.Bu durumu yaşayan arkadaşlardan bilgi almak isterim.Surec nasıl isledi ne kadar sürede düzeldi?Bu durum geçiyor mu?