Deletedmom_102 Aloneeee 25 haftalik kalbinde delik olduğu saptandı.Sonrasinda doktor şüpheleri down sendorumundan ve amniyon sıvısı alındı down sendromu çıkmadı ama di george tanisi konuldu.Delik küçük bir delik değil dendi kapanacak bir delik degilmis bir de bi soylendi
Melez4453 Genetk sonucta kromozom anomali var demek ki Allah kolaylık versin Sanki forumda çocugu öyle olan vardı yorum yapmoşlardı giib hatırlıyorum ama Bana o zaman dr yaşamla bağdaşmayan bi bebek demişti di george için
Strongmom7 Deletedmom_102 Yok akraba evliliği değil doktor anne hamileyken 22.nci kromozom silinmiş bebekten demiş şuan o kromozomu eksik olduğu için konuşamıyor dış görünüşü normal ama bazen hareketler yapıyor kasılıyor heyecanlınınca falan çok zor bir durum çocuğun derdini anlatamaması 2 sene önceye kadar bez kullanıyordı şuan biraz öğrendi annesinin elini tutup tuvalete götürüyor bazen kaçırıyor
Aloneeee Deletedmom_102 başka doktor görüşü de alın mutlaka tabi. Ama genetik sonucu değişmeyecek maalesef amniyosentez sonucu yanılmıyor 😥
Aloneeee Aynı rahatsızlık değil ama benzeri yani trisomi 18 den bebeğimi kaybetmiştim. Aldırmadım ama doğduktan bir gün sonra vefat etti. Şuan da da down sendromlu evladım var. Hiç bir sebep bulunamıyor. Eşime bana bütün testler yapıldı sebep yok oluyor işte
Deletedmom_102 Aloneeee yarın hafif mi ağır mı olduğu belli olacak sanırım.2 testin sonucunu bekliyoruz.Dua edin bazen diyorum göze mi geldik nazar mibdegdi hiçbir sıkıntı yokken.Peygamber efendimizin mezarliklara bakıp bu insanların çoğu nazardan ölmüştür.Deveyi kazana insanı mezara sokar sözü geldi.Anneannemde ikizlerim bebk görmeye bi kadin gelmişti biz tek çocuğu böyle kilolu doğurmadık ikizleri iyi dogurmussun deyip gece biri sabaha karşı da diğeri vefat etmiş.Acaba diyorum bazı insanların yıldızı düşük hiçbir sıkıntı çıkmayınca böyle olması Ramazan ayının hürmetine Rabbım yardım etsin.Acaba böyle denilipte normal doğan olmuş mu bi bulabilsem.Arkadasimin oğluna hidrosefali denildi 3 aylikken bir suru hastanede aynısını söylemiş 8aylikken zorla alacaklardı kaçtım hastaneden sonra çabaya gittim içini ferah tut birsey yok demiş var ama denildiği gibi deyip orda sezaryen olmuş.Hidrosefali değil oglu ve dediği benim artık testlere inancım yok.Cunku şuan nufus azaltma politikası var.Icinizi ferah tutun dedi.Anlatirken o süreçler geldi benimde aklıma deyip ağladı.Allahim ya bilmiyorum 6 aylik bu bebek