Dur hemen öyle düşünme
Benşm kızıma da deide şükür temiz geldi
Kızım duble aortik ark olarak doğdu
Zaten ondan şüphelendiler
İlla öyle olacak diye bişey yokmuş ama olabilme ihtimali varmış
Kızım doğdu ameliyataını oldu şuan bir yaşında sapasağlam bi bebek
Üzülme dua et temiz gelecek inşallah