Kızlar merhaba yeni bi post açmak istemedim bilen varsa cevaplarsa çok sevinirim. 13 Mayıs’ta ücretsiz izne ayrılıyorum. Normalde çalışıyoken yurtdışına giderken idareye dilekçe ile yazı yazmamız gerekiyodu ücretsiz izin de böyle bişeye gerek yok değil mi kimseye bilgi vermeden yurt dışına çıkabilirim değil mi. Bi üniversite de kadrolu akademisyenim bu arada.