Ücretsiz izne ayrıldım bebeğim 6 aylık 2 yılın tamamını kullanmak istiyorum ama bir arkadaşım öyle olmuyor çocuk iki yaşına girince otomatik iznim bitiyor dedi içime dert oldu ben iki yılı kullanmak istiyorum arkadaşımın dediğine göre 1 buçuk yıl sonra ücretsiz izin komple bitiyor daha önce ayrılan var mı arkadaşlar lütfen arkadaşım bı tarafindan uydurmuş olsun 🙏