wafflee_42 Bende böyleyim doğduğundan beri birlikte uyuyoruz bir kaç gün Beşikte yatıddım ama sanki orda başına bir şey gelecek de görmeyeceğim kusar duymam diye bahane ürettim kendimce kusan bir bebek de değildi. Yanında yatmaya alıştım. Alıştık. Yanımda yatıyor emzirerek uyuyor zaten emmese de koluma koyuyorum, poposunu pışpışlıyorum elini hemen atıgor göğsüme ee diyorum hafif hafif ee ee diye taklit ederek uyuyoruz 3 aylığız. Onsuz uyuyamam. Dönme sorunum yok ben bebek çocuk vs yatarken asla haraket etmem uuku wrasında nasıl yattıysam öyle kalkıyorum. Anca uyanıp yön değişiyorum bebeğimi emzirdikten sonra..
Evde en arkada bir oda var korşdor uzun ir se salonun bitişiğinde yeni evimiz en arka osayı ben alsam daha taşınmadık bebeği salona yakın koysam içim rahat etmiyor büyüyecek ve o odada balkon kapısı var nereye kadar engel olucam kitlesem ee etsem de büyüdükçe açacak hem cam hem balkon 3. Kat allah korusun.
En arka oda güneş alıyor güzel pencereli wma yatak odama uzak her türlü odalarımız çok uzak oluyor. Yaşında ya da 1,5 yaşında falan ayırıcam sanırım yanımdan 😌