Serappartuc Ben de dışarı çıkmaya korkar oldum 😅 2 aylıkken dışarı çıkalım dedim tek başıma. Emzirdim altını değiştirdim ama gel gör ki bir saat sonra uyandı. Çığlık, kıyamet. Kucağıma aldım bir elimde bebek, bir elimde bebek arabası. Durmuyor. Eve gelene kadar kan ter içinde kaldım. Tek başıma çıkmaya cesaret edemiyorum. Emzik ve biberonda almıyor ki sakinleşsin 🥹 iyice bunaldım