Serappartuc doğduğu günden beri dışardayız 🤭 7 aylık oldu bebeğim. Dışarıya çıkınca sakinleşiyor bebekler. Şöyle bişey tavsiye edebilirim. Balkonu uygun hale getirip orda biraz vakit geçirin. Sonra kapının önüne inip etrafı tanıtın. Biz mahallemizin kedilerine mama veririz mesela aylardır. Mahalledeki bakkal manav hep tanır bizi. Her yere birlikte gideriz. Haftada bi gün avm ye gideriz. Bebek arabasında durmak istemezse slinge bağlarım dışa dönük. Gülücükler dağıtır etrafa. Dün hava çok güzeldi mesela, saatlerdir sahildeydik. Kuşlarla denizle mest oldu. Slingde dolaştı. Eve geçince de uyudu. Ama mesela bi önceki çıktığımızda çığlık çığlığa kalmıştı. Slingini almamıştım bebek arabasında gezmek istemedi, o yüzden çok ağlamıştı. O an töbe etmiştim hatta bidaha seni gezmeye götürmeyecem diye 🤭 uzun oldu biraz ama temiz havanın yaramayacağı bebek yok, sadece doğru yöntemi bulmak önemli. 🥰