NilDenizim Merhaba bende öğretmenim ama branşım çocuklar değil bu yüzden verdiğiniz bilgilere saygı duyuyorum. Ne yazık ki ne kadar kalında giydirsem kar yağışı yağmur olunca hasta olma ihtimali de artıyor ve parkta genelde kimse olmuyor sadece kızım ve ben kaldığımız ülke Kanada burada pek akrabamız yok sosyalleşmesi için verdim çünkü evde sürekli tv ya da kucağımda olmak istiyor belli bir süre sonunda ise ne yaparsam yapayım ağlamasını durduramıyorum