Güzel anneler selam benim kızım 1.5 yaşında yurtdışında yaşıyorum kızım kreşe başladı ama bazen çok üzülüyorum gönderdiğim için ama evde kalınca sürekli dışarı çıkmak istiyor fakat yaşadığım ülkede kış 7 ay sürüyor akrabamda yok bu yüzden çok sıkılıyor evde normal mi dün ilk gündü ve bizi görünce ağladı çok üzüldüm 😢