melikee_80 gastroentoloji beslenme uzmanı oluyor ve bence çok daha iyi oluyorlar çünkü ben tayinimiz çıktığı için doktorumuzu değiştirmek zorunda kaldım alerji uzmanına gittim hiç memnun kalmadım bana diyor her şeyi ye yani ben her şeyi yesem çocuk zaten mahvoluyor daha sonra telefonda görüşme yaparak eski doktorumuzla ve kendi araştırmalarımla bu günlere geldik