Ae123 Merhabalar 🌸 kızımın neye alerjisinin olduğunu hala bulamadık süt ürünleri, yumurta, tahin, beyaz ve kırmızı et yiyemiyorum. Benimle aynı durumda olan anne var mı? Ne yeyip içiyorsunuz 🌸
Ae123 Kan testi yapıldı sonucunu bekliyoruz. Deri testi için Nisan 16ya gün verildi 🤷🏻♀️ karın gurultusu, kusma, mukuslu kaka, cildinde kızarıklık ve döküntü en önemlisi kilo almama
bussyy1710 Ae123 yok daha 1 ay oldu. Tam düzeliyor derken doktor diyetteki bişeyi açtırıyor başa sarıyor herşey tekrar. Yumurtayı ve dana etini açtırdı şimdi. Süt alerjisi olan bebeğe dana eti açtırılır mı kafam almıyor benim. Çocuk da aç beslenme reddi yapıyor şimdi 13 saattir beslenmedi mesela
Ae123 bussyy1710 ben de aynı durumu yaşadım mama takviyesi yap dedi verdiği mama içinde süt proteini varmış 🤷🏻♀️ şimdi başka mama verdi berbat kokuyor asla istemiyor içmek
Muhammedaliannesi bussyy1710 kusura bakmayın ama doktorunuzu değiştirin bebeğin bir süre tüm bu besinleri bünyesinin unutması gerekiyor ki çocuk düzelsin yani her dakika diyet açılırsa nasıl düzelecek ben aralıksız 4 ay diyet yaptım doktorumuz kontrollü bir şekilde ek gıdaya başttı bizi4,5 aylıkken önce sebze sonra meyve pirinç unu irmikli şeyler tabi baya geçti 6. Ayında ben diyetimi açmaya başladım önce fırınlanmış sonra normal pişmiş olarak sonra da çiğ olarak tükettim bu süreç uzun bir süreç oluyor her dakika diyet açılmaz ki çocuk yıpranır yani
Muhammedaliannesi Ae123 sizi o kadar iyi anlıyorum ki aylarca çok zor bir süreçten geçtik hep ağlıyordu bitmek bilmeyen ağlama krizleri asla emmiyordu ama inşallah atlatırsınız
bussyy1710 Muhammedaliannesi yumurtayı biz de saydığınız gibi açtık haşlanmış yeme kısmında sıkıntı oldu sanırım
Merve539s Muhammedaliannesi bende katılıyorum size 3 4 ay katı diyet yaptım oğlum 6 7 aylıkken artık ben Her şeyi yemeye başladım ona da yavaş yavaş açmaya başladık. Yani bağırsağındaki enfeksiyonun kuruması gerekiyor. O yüzden bir süre sabır gerekiyor alerji çok zor bir süreç maalesef
Ae123 Muhammedaliannesi 4. Doktora geçtik benim anladığım çocuk doktorları alerji konusunu önemsemiyor. Şimdiki doktorumuz çocuk alerji doktoru ve müthiş ilgili
Muhammedaliannesi Ae123 evet çocuk doktorları pek anlamıyor bizim aylık kontrollerimizi yapan doktorumuz bizi gastroentoloji bölümüne yönlendirmişti hemen uzmanlık alanım değil dedi çok şükür biz o yönden şanslıydık
melikee_80 Muhammedaliannesi bizim doktorumuzda gastroenterolojiye gönderdi ama çocuk alerji uzmanına göndermesi gerek miyor muydu anlamaydım
Muhammedaliannesi melikee_80 gastroentoloji beslenme uzmanı oluyor ve bence çok daha iyi oluyorlar çünkü ben tayinimiz çıktığı için doktorumuzu değiştirmek zorunda kaldım alerji uzmanına gittim hiç memnun kalmadım bana diyor her şeyi ye yani ben her şeyi yesem çocuk zaten mahvoluyor daha sonra telefonda görüşme yaparak eski doktorumuzla ve kendi araştırmalarımla bu günlere geldik
Ae123 bussyy1710 onu da denedim uyurken bile almadı bugün 1 2 damla pekmez de damlatacağım öyle deneyeyim