Belcim30 Allahkahretmesin1 zıbın bu havada bence riskli midesini üşütmesin çocuk ben bu havalarda kışın yani ince pijama takımını giydiriyorum ateşi biraz normale dönünce giydiriyorum çorabını üstüne ince örtü örtüyorum.. Ellerini yüzünü aralıklı siliyorum