Bebeğimin ateşi çıkıyor 2-3 gündür ama hasta değil. Ateşliyken üzerini soyuyorum sadece zıbınla duruyor şurup veriyorum kollarını, bacaklarını, ense, boyun, yüz gibi yerlerini suyla sık sık ıslatıyorum ateşi düştüğünde üzerine çok ince bir penye giydirip altını boş bırakarak uyutuyorum ama bu şekilde de hasta olur mu diye korkuyorum. Siz nasıl yatırıyorsunuz bu durumda?