CatBoy nazlii1_ Siz doktorunuza danışın öyle makina edinin bence akciğerde sorun yoksa neden kullanacaksınız ki ☺️
nazlii1_ CatBoy cuma günü sağlık ocağında 1 yaş kontrolu olucak sorucam o zaman. Ama ömürlük Bi ürün okula başlıcak bu çocuk falan lazım olabilir hem fiyatlar durmadan artıyor
ikiekmekaldimevegidiyorum CatBoy ilaçlı kullanmalarına gerek yok ki bizde ilaç koymuyoruz izotonik serum suyu koyuyoruz %9 ve %3’lük balgam ve burun rahatlaması bir de kuru öksürük için 🙏🏻☺️
ikiekmekaldimevegidiyorum nazlii1_ benimde gribim çok ağır uzun geçer normalde kullandım bende iki günde burnum rahatladı😂 zaten büyük ve yetişkin başlığıyla geliyor ama biz başlıksız kullanıyoruz öyle de kullanılıyor
nazlii1_ Aysegulll44 geçmiş olsun bende bu durumlarda kullanmak için istiyorum geçen hafta burnu tıkandı hep temizledik ama 1 hafta sürdü emerken zorlandı bazen. Elimde olsaydı nasıl olurdu diye düşündüm